Divante

Divante wdraża eCommerce dla distripark.com z Grupy PCC Rokita

10.04.2017

Nowy sklep distripark.com to pierwsze w Polsce wdrożenie Magento 2 dla branży chemicznej.

distripark.com to zawansowana platforma typu B2B2C wykorzystująca mechanizmy modelu sprzedaży MLM. Firma jest pionierem w zakresie eCommerce w branży chemicznej. distripark.com oferuje szeroki asortyment surowców i półproduktów chemicznych, chemii gospodarczej i przemysłowej oraz produktów chemicznych z branży budowlanej.

distripark-homepage

W projekcie Divante było odpowiedzialne za migrację serwisu z platformy Drupal na Magento 2.0, jak również poszerzenie listy funkcjonalności. Wdrożenie poprzedziła szczegółowa analiza elementów związanych z produktami, grupą docelową, ofertami i promocjami oraz programem afiliacyjnym. Divante przeprowadziło również kompleksowe testy serwisu.

Sporym wyzwaniem związanym z projektem distripark.com była specyfika branży chemicznej i regulacji związanych ze szczególnymi właściwościami produktu. Produkty chemiczne muszą być odpowiednio skategoryzowane, niektóre z nich mogą być nabywane tylko przez podmioty gospodarcze. Dodatkowo, ze względu na bezpieczeństwo, wymagania dotyczące transportu takich produktów określają odpowiednie regulacje prawne. Nowy sklep został wyposażony w funkcjonalności, które odpowiadają wymaganiom związanym ze specyfiką branży.

Widok produktu w nowym serwisie został wzbogacony o specjalne oznaczenia związane ze specyfiką danego artykułu. W ten sposób kupujący mogą szybko zorientować się np. czy produkt jest dostępny dla klientów indywidualnych lub czy jego transport jest obwarowany specjalnymi regulacjami.

distripark-badges

Serwis został wyposażony również w zaawansowany algorytm dobierający najdogodniejszy i jednocześnie bezpieczny sposób transportu produktów.

Wdrożenie projektu eCommerce w tak wymagającej branży to duże wyzwanie, szczególnie gdy w grę wchodzi bezpieczeństwo pakowania towarów już na etapie zakupów online. Dzięki ścisłej współpracy z distripark.com byliśmy w stanie stworzyć takie mechanizmy, które spełniają zarówno wymagania prawne, jak i są możliwie najbardziej użyteczne dla klientów. Etap rozwoju serwisu z zakresu dodatkowych integracji oraz poszerzania możliwości personalizacji ustawień już istniejących modułów zapowiada się jeszcze ciekawiej – mówi Wojciech Gajewski z Divante, Project Manager.

Na szczególną uwagę zasługuje również panel klienta wyposażony w funkcjonalność wyliczenia prowizji. Dzięki temu marka może prowadzić model sprzedaży oparty na systemie poleceń.

distripark-affiliate

distripark-comission

distripark.com to nowatorski projekt, z którym Grupa PCC rozpoczyna swą obecność w handlu internetowym. Pozornie błahe uruchomienie sprzedaży on-line wymagało od całej organizacji, legitymującej się przecież już kilkudziesięcioletnią tradycją, przystosowania do nowej rzeczywistości eCommerce. distripark.com wyróżnia nie tylko specyficzny, „nieinternetowy” charakter asortymentu, który implikuje wiele ograniczeń w swobodnym obrocie, to także otwarte, elastyczne podejście do potrzeb klientów, dbałość o szczegóły oraz przede wszystkim nastawienie na najwyższą jakość usług. Wdrożenie nowego systemu w oparciu o najnowocześniejsze dostępne rozwiązania to wyraz naszego dążenia do zapewnienia najwyższej jakości usług naszym klientom, dostawcom i partnerom biznesowym – mówi Mariola Cisowska, Prezes Zarządu distripark.com.

distripark.com to kolejny projekt Divante bazujący na wykorzystaniu platformy Magento 2. Wcześniej spółka wdrożyła m.in. nowy sklep dla marki modowej Solar.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.