Divante

Divante podsumowuje 2016 – wzrost przychodów ponad 34% po trzech kwartałach roku

02.02.2017

Wrocławska spółka specjalizująca się w IT wspierającym sprzedaż pozytywnie podsumowuje rok 2016. Do sukcesów Divante zalicza między innymi poszerzenie kompetencji technologicznych oraz rozwój projektów i współpracy z partnerami zagranicznymi. Po trzecim kwartale 2016 spółka wypracowała 17 mln zł przychodów, co stanowiło wzrost o 34% w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2015.

Dzięki rozwojowi kompetencji technologicznych wokół technologii Magento, Divante zrealizowało szereg kompleksowych projektów omnichannel, które łączyły pod-systemy PIM (Product Information Management), eCommerce, CMS, Marketing Automation i CRM.

Magento 2, które zadebiutowało w tym roku na rynku, było wyzwaniem dla wszystkich. Podjęliśmy odważną decyzję, że wszystkie nowe projekty realizujemy w tej technologii. To pozwoliło nam bardzo szybko uruchomić pierwsze wdrożenia i wyróżnić się na europejskim rynku. Dziś mamy za sobą migracje na Magento 2, projekty B2B i B2C oparte o nową wersję systemu. To daje nam dużą przewagę technologiczną do wykorzystania w kolejnych wdrożeniach– mówi Piotr Karwatka, Wiceprezes i CTO Divante.

W 2016 roku Divante opublikowało case-study z pozytywnymi wynikami biznesowymi współpracy z klientami z Polski (Solar, T-Mobile), Szwajcarii (Odlo), UK (Linda Farrow) i Szwecji (Norstedts). Dużym sukcesem jest wyróżnienie dla projektu B2B TIM SA, podczas gali Imagine Awards organizowanej przez Magento w Las Vegas. Jakość wdrożeń Divante i międzynarodowi klienci sprawili, iż firma drugi rok z rzędu znalazła się w Global Leader Matrix serwisu branżowego Clutch, który powstaje na bazie referencji klientów.

Będąc liderem musimy patrzeć dalej i wyznaczać kierunki. Wiedzę zdobytą na konkurencyjnym rynku cross-border eCommerce wdrażamy coraz częściej u klientów finansowych. W Q4 2016 pozyskaliśmy trzech klientów z tej branży dla których będziemy wdrażać mechanizmy CMS, CRM oraz Marketing Automation znane z eCommerce. Połączenie kompetencji UX, marketingowych oraz technologicznych stawia nas w roli idealnego partnera cyfrowej transformacji dla branży finansowej – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.

W roku 2017 firma będzie kontynuować rozwój na rynkach zagranicznych. Jednym z nowych produktów Divante jest Open Loyalty, otwarte oprogramowanie umożliwiające budowę programów lojalnościowych i motywacyjnych.

Open Loyalty to takie Magento dla programów lojalnościowych. Gotowy framework, pozwalający na szybkie uruchomienie projektu  – dodaje Tomasz Karwatka.

W 2016 roku spółka wzięła udział w wielu wydarzeniach z branży eCommerce. Managerowie Divante dzielili się wiedzą na konferencjach w Polsce oraz Belgii, Niemczech, Holandii, Szwecji, Czechach, Grecji i Wielkiej Brytanii.

W związku z dynamicznym rozwojem, w ubiegłym roku spółka zmieniła także siedzibę. Obecnie mieści się w specjalnie zaprojektowanym na potrzeby firmy  odrestaurowanym budynku w centrum Wrocławia. W 2017 rok spółka wchodzi z blisko 200 specjalistami na pokładzie, co plasuje Divante software house wśród największych firm wdrożeniowych Magento w Europie.

 

 

 

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.