Divante

Divante odświeża sklep internetowy Onderdelenwinkel.nl

26.04.2017

Divante jest współautorem odświeżonej wersji sklepu internetowego dla holenderskiej marki dystrybuującej akcesoria dla AGD. Nowy serwis zachwyca nie tylko ulepszeniami w zakresie UX, ale także nowymi funkcjonalnościami.

Współpraca między firmami rozpoczęła się we wrześniu 2015 roku. Divante najpierw wykonało dla Onderdelenwinkel zadanie testowe, polegające na wprowadzeniu zmian w trzech częściach serwisu: na stronie głównej, widoku listy produktów i karcie produktu. Divante, między innymi, zaimplementowało funkcjonalność wyboru urządzenia (mobile/desktop), a także możliwość filtrowania produktów po marce.

Następnie, firmy zdecydowały się kontynuować współpracę. Zespół po stronie Divante składał się z developerów backendowych, frontendowych, testerów, designerów UX/GFX oraz project managerów. Projekt był przygotowywany we współpracy z teamem developerów po stronie Onderdelenwinkel oraz Product Ownerem. Umożliwiło to szybki przepływ wiedzy między firmami. Co więcej, ten model współpracy pozwolił na rozwój umiejętności programistycznych i developerskich po stronie Onderdelenwinkel.

Divante, dzięki szerokiej wiedzy na temat Magento, wniosło nową jakość do projektu. Świetnie jest pracować z ludźmi, którzy myślą przyszłościowo i którzy nie boją się pójść o krok dalej – podkreśla Paul Cellie, CTO Onderdelenwinkel.nl.

Współpraca z Onderdelenwinkel jest dobrym przykładem tego, jak kooperatywne podejście oraz dobra organizacja w połączeniu z otwartą komunikacją mogą przyczynić się do koegzystencji dwóch zespołów developerkich pracujących nad jednym systemem w rozproszonym środowisku – mówi Grzegorz Bandurowski z Divante, Project Manager Onderdelenwinkel.nl.

Głównym celem projektu było zoptymalizowanie sklepu online tak, aby zwiększyć sprzedaż. Aby tak się stało, Divante skupiło się na uzupełnieniu listy funkcjonalności oraz poprawie użyteczności serwisu.

Bazą dla kolejnych zmian był szybki audyt CX, przeprowadzony na pierwotnej wersji strony. Na podstawie tej analizy, Divante przeprowadziło szereg usprawnień CX, na przykład – uproszczenie i organizacja głównego menu. Odświeżona strona jest także bardziej przyjazna dla użytkowników mobilnych.

Nowy serwis został wzbogacony o funkcjonalności takie jak przełącznik waluty, sklepu, ulubione, system rekomendacji i nowe metody płatności. Jedną z najciekawszych funkcjonalności jest konfigurator marek – teraz administrator systemu może dodawać oznaczenia z informacjami o produktach dla poszczególnych marek. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć produkt na podstawie informacji o marce, kategorii i numerze serii.

 

brand_conf

To jeszcze nie koniec zmian dla Onderdelenwinkel – w niedalekiej przyszłości, marka planuje migrację na Magento 2, wprowadzenie Elastic Search oraz integrację z  business intelligence.
Onderdelenwinkel to holenderska firma działająca na rynku od 1978. Początkowo marka działała tylko offline, w 2016 uruchomiła sprzedaż internetową. Onderdelenwinkel jest obecny na rynku w 9 państwach: Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Polsce.

Więcej o tym projekcie: Onderdelenwinkel – Case Study

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.