Divante

Omnichannel

Omnichannel redefiniuje dziś branże takie, jak Handel (w tym B2B), Bankowość, Ubezpieczenia, Telekomunikacja. Divante wspiera najbardziej wymagające i ambitne firmy z Europy we wdrażaniu strategii wielokanałowości.

Z sukcesami realizowaliśmy projekty Omnichannel dla telekomów, banków i największych sieci handlowych w Europie.

Naszą pracę często zaczynamy od przeprowadzenia autorskiego Audytu Omnichannel. Wskazuje on obszary wymagające najpilniejszej pracy – tam gdzie oczekiwania klientów najmocniej rozmijają się z ofertą danej firmy. W ten sposób efektywnie eliminujemy tzw. Omnichannel Gap oraz wskazujemy Pain Points.

Do realizacji projektów Omnichannel wykorzystujemy komercyjne oprogramowanie SAP hybris oraz oprogramowanie open source (Magento, OroCRM, Pimcore). Jesteśmy oficjalnymi partnerami wszystkich tych rozwiązań, co zapewnia nam bezpośrednie wsparcie producenta w procesie wdrożeniowym.

Wdrażamy także dedykowane oprogramowanie klasy eCommerce, CRM, PIM, POS i OMS. Pracujemy w oparciu o technologię Java oraz PHP.

Raport Omnichannel Success Factors

Napisz do nas na sprzedaz@divante.pl i poproś o raport Omnichannel Success Factors. Ten raport to unikalna wiedza od klientów Divante – dowiesz się, co zadecydowało o powodzeniu wdrożenia Omnichannel u największych firm w Europie.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.