Divante

Marketing Technology

Marketing Technology (MarTech) to jeden z najszybciej rosnących obszarów IT.  W Divante opracowujemy dedykowane rozwiązania MarTech.

Rozwiązania MarTech zapewniają możliwość automatyzacji działań marketingowych, co pozwala komunikować się z klientami szybciej, taniej i w sposób bardziej spersonalizowany.  W połączeniu z możliwościami technologii Big Data (analiza dużych ilości danych z wielu źródeł jednocześnie), dają firmom szansę na trwałą przewagę konkurencyjną w obszarze marketingu.

MarTech z Big Data to usługa dla retailerów, B2B, e-commerce, banków, ubezpieczycieli, telekomunikacji oraz firm usługowych.

Divante realizuje projekty Marketing Technology i Big Data, wykorzystując pakiet Cloudera, wiodącej platformy z tego obszaru. Doradzamy również w doborze istniejących rozwiązań oraz w projektowaniu architektury oraz interface’u narzędzi tej klasy.

Wsparcie dotyczy zakresu:

  • Projektowania mechanizmów oraz logiki marketing automation, budowa systemów,
  • Tworzenia dedykowanych sestemów personalizacji,
  • Tworzenia dedykowanych rekomendacji dla wywołania drugiego zakupu u klientów korzystających z promocji (projekt dla jednego z dużych retailerów),
  • Tworzenia taktyk pozyskiwania klientów na podstawie analizy przewidywanej wartości klienta w czasie (CLV) według źródeł marketingu oraz kampanii marketingowych,
  • Segmentacji klientów na podstawie analizy zwyczajów zakupowych, profilu klientów oraz składu koszyków,
  • Tworzenia narzędzi marketingu omnichannel (w tym narzędzia Real Time Marketing).

Napisz do nas i umów się na prezentację case-studies i benchmarków z Twojej branży.
Pomożemy dobrać rozwiązanie MarTech.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.