Divante

Badania i optymalizacja

Wierzymy, że wszelkie działanie powinno być poprzedzone gruntownym rozpoznaniem. Dlatego oferujemy naszym klientom szereg badań.

Audyt Omnichannel

Badamy oczekiwania klientów oraz stopień ich zaspokojenia. Możemy porównać sytuację danej firmy do sytuacji konkurencji lub wiodących graczy.

Badanie potrzeb

Analizujemy realne potrzeby konsumentów. Pozwala to zidentyfikować i wykorzystać szanse rynkowe oraz zaprojektować rozwiązania, trafiające w oczekiwania użytkowników.

Analiza konkurencji

Analizujemy działania konkurencji na lokalnym oraz zagranicznych rynkach. Szukamy także najlepszych rozwiązań z analogicznych branż i z bardziej rozwiniętych rynków.

Badania usability

Jesteśmy liderem badań usability pod kątem eCommerce. Pracowaliśmy dla wielu liderów branżowych, poprawiając użyteczność i podnosząc konwersję. Opracowaliśmy pierwszy w Polsce raport z badania procesu zakupowego.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.