Divante

Divante z grupy OEX uruchomiło dla LPP nową wersję Reserved.com

08.09.2014

Pierwszego lipca ruszyła nowa wersja sklepu internetowego marki Reserved. Tydzień później została uruchomiona wersja na rynek niemiecki, na który LPP wchodzi w tym toku.

Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów. Divante zrealizowało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-Commerce jeśli chodzi o oglądalność. Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów – w tym testy wydajnościowe, bezpieczeństwa oraz przeglądy kodu i optymalizacje.

 reserved.com

Ze względu na planowane wejście Grupy Kapitałowej na nowy rynek kluczowa była terminowość. Zespół Divante współpracował ściśle z zespołem LPP pracując w modelu SCRUM. Część prac była wykonywana przez zespoły na miejscu w siedzibie klienta w Gdańsku.

Divante oddelegowało do projektu interdyscyplinarny zespół składający się z psychologa/projektanta UX, grafika, 2 webmasterów, 2 programistów, architekta aplikacji, project managera oraz testerów.

To duża wartość gdy specjaliści z różnych dziedzin pracują ze sobą przez cały czas trwania projektu, decyzje projektowe są szybsze i bardziej optymalne. Wiedza o różnych aspektach oprogramowania uzupełnia się. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć profesjonalny zespół LPP swoją wiedzą i wspólnie osiągnęliśmy cele projektu jednocześnie ucząc się od siebie – komentuje Maciek Rudnicki, szef działu Maintenance & Development Divante, Grupa OEX.

Technologią napędzającą Reserved.com jest uznana platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i napędzająca również sklepy innych marek Grupy Kapitałowej.

Sklep funkcjonuje obecnie w polskiej, angielskiej i niemieckiej wersji językowej.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.