Divante

Divante współodpowiedzialne za sukces Odlo.com – wzrost przychodów o 46%

28.10.2016

Po 10 miesiącach współpracy z Divante, międzynarodowy dystrybutor odzieży sportowej Odlo znacznie poprawił swoje wyniki finansowe.

Współpraca Divante i Odlo rozpoczęła się w styczniu 2016 roku przeglądem kodu oraz audytem CX. Zgodnie z zaleceniami, Odlo zdecydowało się na zmiany niezbędne do optymalizacji strony internetowej. Dzięki odpowiedniej konfiguracji usług serwerowych, Divante udało się zmniejszyć średni czas niedostępności strony i zredukować liczbę błędów serwera systemu.

homepage

W trakcie trwania współpracy, Divante poprawiło również kilka obszarów interfejsu użytkownika. Wszystkie pliki graficzne zostały zoptymalizowane dla szybszego ładowania strony, poprawiony został layout strony głównej (przystosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych) oraz layout stron rezultatów wyszukań. Kolejną dużą zmianą było wprowadzenie nowego check-outu, który jest teraz bardziej przejrzysty i dopasowany do obsługi na urządzeniach mobilnych.

Wraz z Odlo dążymy do zapewnienia najlepszego User Experience dla klientów. Do tej pory zrobiliśmy kilka istotnych zmian w samej stronie internetowej, których efektem jest zwiększenie jej wydajności i użyteczności. Dużo jednak przed nami  – mówi Andrzej Muzaj, Customer Experience Department Deputy Director at Divante.

Po wprowadzonych zmianach, Odlo.com odnotowało wzrost przychodów o 46%, wzrost liczby transakcji o 47% i 30% wzrost konwersji (w tym 103% wyższy współczynnik konwersji na urządzeniach mobilnych).

mobile

 

Współpraca Odlo i Divante w ciągu ostatniego roku okazała się bardzo owocna. Od samego początku współpracy, Divante dołożyło wszelkich starań, aby poznać nasze środowisko techniczne, wewnętrzne procesy i cele biznesowe, co pozwoliło nam opracować solidny plan rozwoju w jednej linii z potrzebami biznesowymi.  Poprawiliśmy także ogólną efektywność i szybkość, rozwoju naszej platformy. W połączeniu z naszą strategią data-driven dało to bardzo pozytywne rezultaty. W ciągu ostatniego roku nastąpił bardzo intensywny okres rozwoju naszego biznesu, który z przyjemnością będziemy kontynuować – mówi Patrick McCabe, Head of Digital at Odlo.

Obecnie firmy współpracują nad dalszym rozwojem serwisu, włączając w to nową wyszukiwarkę, integrację z serwisami agregującymi sklepy online, a także implementację nowego koszyka zakupowego.

Obecna na rynku od 70 lat, firma Odlo jest wiodącą międzynarodową marką oferującą odzież i akcesoria sportowe. Odlo sprzedaje swoje produkty w 25 krajach na całym świecie. Firma ma bardzo silną sieć butików stacjonarnych w krajach jak Niemcy, Szwajcaria, Francja, Austria i Belgia oraz sklep internetowy. Teraz, w dobie Omnichannel, Odlo stawia większy nacisk w swojej strategii na rozwiązania omnikanałowe.

Zobacz case study Odlo.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.