Divante

Divante podsumowuje współpracę z INTERSPORT

29.10.2012

We wrześniu ubiegłego roku Divante nawiązało współpracę z INTERSPORT. Prezentujemy podsumowanie wybranych aspektów współpracy.

Podejmując współpracę z Intersport Divante przejęło opiekę nad istniejącym sklepem internetowym http://esklep.intersport.pl/.

Zrealizowano:

  1. Optymalizację konwersji w sklepie internetowym – podzieloną na rekomendację do obecnego projektu sklepu oraz całkowite przeprojektowanie maski sklepu.
  2. Poszerzenie zasięgu e-sprzedaży działaniami z zakresu SEM, ePR, social media oraz przygotowanie podwalin pod późniejsze rozwijanie niewykorzystanych obszarów marketingu sprzedażowego.

Prezentujemy case-study będący podsumowaniem jednego z obszarów działania – optymalizacji sklepu internetowego.

Case study INTERSPORT

Efekty

Uzyskaliśmy efekty zarówno na poziomie biznesowym (lepsza konwersja) jak i technicznym (stabilne działanie, mniejsze obciążenie serwerów). Uzyskaliśmy też poprawę parametru łączącego wskaźniki biznesowe i techniczne – znacznie skrócił się czas ładowania stron, co poprawia użyteczność serwisu dla klienta.

Efekty biznesowe

  • Wzrost współczynnika konwersji o 46,21%.
  • Wzrost ilości przeglądanych strony na odwiedziny o 21,24%.

Efekty techniczne

  • Spadek obciążenie serwerów o 70% przy obsłudze takiego samego wolumenu ruchu. Dzięki temu sezon świąteczny będzie mógł być obsłużony bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z hostingiem.
  • Zwiększenie szybkości ładowania sklepu o 40% dla użytkownika końcowego wg. Google Analytics.

Pobierz case study optymalizacji e-Commerce dla INTERSPORT.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.