Divante

Case study ze współpracy z TUI Poland

22.02.2012

Od kilku miesięcy Divante realizuje kompleksową współpracę w eCommerce z TUI Poland.

Celem współpracy jest

  • Zwiększenie sprzedaży on-line.
    Uzyskanie większego zwrotu z każdej wydanej na marketing złotówki.
    Uruchomienie nowych źródeł ruchu.
  • Zwiększenie skuteczności kanału on-line.
    Uzyskanie mocniejszego zaangażowania klientów, wyższych konwersji.
    Wprowadzanie nowych usług i produktów do on-line.

Dotychczas przeprowadzono prace w obszarze badań, projektowania oraz marketingu w wyszukiwarkach.

Z przyjemnością publikujemy case study prezentujący przebieg działań dla TUI Poland i ich efekty  – pobierz PDF lub czytaj on-line.

Najważniejsze rezultaty

  • Marketing (kampania sprzedażowa)
    – Wzrost CTRa reklam z 3,21% na 5,24%
    – Obniżenie średniego CPC z 0,73 do 0,61
    – Znaczne zwiększenie ilości odwiedzin
  • Wzrost zaangażowania użytkowników (przy wzroście odwiedzin)
    – Wzrost średniej ilości stron na odwiedziny z ok 6,78 do 10,43
    – Wzrost średniego czasu spędzonego na witrynie z 4:12 do 4:56
    – Spadek wskaźnika odrzuceń z 27,55% do 22,54%
  • Konwersja (przy wzroście odwiedzin)
    – Wzrost konwersji o 150%

Zobacz online – www.tui.pl

Polecane artykuły

Zapraszamy także do zapoznania się z case study z wdrożenia eCommerce dla marki odzieżowej SOLAR.

© copyright 2012 by Divante.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.